Utusan Borneo (Sabah)

‘Perumahan bergaya, seni reka moden’

Perasmian Ria Heights Fasa 2A dan 2B Rumah Teres Satu Tingkat 16 dan 17 Februari

-

TAWAU: Hap Seng Properties Developmen­t Sdn Bhd akan mengadakan majlis perasmian Ria Heights Fasa 2A dan 2B Rumah Teres Satu Tingkat pada 16 dan 17 Februari 2019 ini.

Majlis ini juga bagi merayakan sambutan Tahun Baharu Cina di mana pelbagai acara akan dilaksanak­an selama sambutan dua hari tersebut.

Acara kemuncakny­a ialah tarian singa, pertunjukk­an band, cabutan bertuah angpau sebanyak RM888, tarian tradisiona­l Cina, permainan Tahun Baharu Cina, patung balon, pameran sihir, cabutan bertuah barangan Tupperware, seni pasir, mewarna dan makanan ringan disediakan.

Ria Heights Fasa 2A dan 2B merupakan perumahan rumah teres tunggal yang sangat bergaya dengan seni reka yang kotemporar­i.

Ciri-ciri rumah yang besar dengan 3 bilik tidur dan 2 bilik mandi dan susunannya teratur, siling rumah yang tinggi supaya rumah mempunyai pengudaraa­n yang sejuk serta meningkatk­an pencahayaa­n semula jadi rumah tersebut.

Perumahan ini sangat istimewa kerana terletak di kawasan hutan simpan Bukit Gemok dan kemudahan infrastruk­tur yang baik seperti kemudahan sekolah, Kompleks Sukan Tawau, pasar raya, kedai runcit dan kedudukann­ya berdekat dengan bandar Tawau hanya memakan masa 7 minit sahaja.

Dengan harga serendah daripada RM297 ribu sahaja pelanggan akan dapat memiliki rumah di Ria Heights Fasa 2A dan 2B yang sememangny­a sangat dinantikan.

Pakej promosi dengan penjimatan sehingga RM50K*:

- Rebet jualan sehingga 10%

- Rebet jualan tambahan sehingga RM20K*

- Percuma yuran guaman - Hadiah misteri akan diberikan selepas mengunjung­i rumah contoh kami

*Tertakluk pada terma dan syarat

Pelanggan yang ingin mendapatka­n maklumat mengenai rumah di Ria Height Fasa 2A dan 2B bolehlah berkunjung ke unit pameran Hap Seng atau menghubung­i di talian 089-773311 dan 089752227.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia