Utusan Borneo (Sabah)

Mercu tanda baharu Lahad Datu

Palm Heights Phase 4 rumah berkembar dua tingkat kediaman ideal

-

LAHAD DATU: Jalan Dam yang merupakan zon perindustr­ian dan komersil Lahad Datu, pada akhirakhir ini telah menjadi mercu baharu dalam sektor pembanguna­n hartanah. Nilai hartanah semakin meningkat di kawasan ini.

Hari ini, sesiapa sahaja yang melalui Jalan Dam akan perasaan akan aliran trafik kenderaan yang sentiasa sibuk dan perniagaan yang berkembang maju di sini.

Dari segi sejarah, Jalan Dam Lahad Datu merupakan kawasan perhimpuna­n etnik, ia juga dilihat sebagai ‘pintu masuk perdaganga­n’ Lahad Datu atau ‘ambang ekonomi’ di mana kemudahan industri dan populariti meningkat secara mendadak.

Terletak di penghujung Jalan Dam adalah Palm Heights, satu lagi karya Hap Seng Properties Developmen­t Sdn Bhd di Lahad Datu yang terletak di atas 98 ekar tanah.

Palm Heights terletak di kawasan seluas 98 ekar pembanguna­n kediaman serta komersil dan dibahagika­n kepada lima fasa. Kini telah mempunyai lebih 788 unit rumah teres dua tingkat, rumah berkembar dan dua tingkat kedai/pejabat.

Sejak pembukaan Jalan Northern-Link telah meningkatk­an lagi potensi di Palm Heights. Palm Heights terletak di lokasi yang hebat dan mengurangk­an jarak dari Jalan Silam, Jalan Sandakan, Segama Road, Jalan Dam, Jalan Agaseh serta Tengah Nipah ke POIC.

Saluran baharu ini disifatkan menjadi ‘jalan keluar kedua’ Lahad Datu yang menjanjika­n satu lagi titik perubahan yang baik dalam pembanguna­n Palm Heights.

Hap Seng membangunk­an rumah-rumah dan hartanah komersil serta berusaha gigih agar dapat menghasilk­an produk yang berkualiti tinggi serta menyuntik nafas baharu kepada setiap kawasan yang dibangunka­n dan juga menandakan potensi besar di Jalan Dam, Palm Heights Lahad Datu. Dengan usaha ini, Hap Seng mampu berdiri megah sehingga sekarang.

HapSengaka­nmengadaka­n Malam Penghargaa­n Pelanggan Hap Seng pada 9 Mac 2019, jam 6.30 malam di unit pameran Bandar Sri Perdana Fasa 4E1.

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai pakej promosi jualan projek pembanguna­n Hap Seng Properties Developmen­t Sdn Bhd dan juga ingin menghadiri acara Malam Penghargaa­n Pelanggan Hap Seng, sila hubungi talian 089-862222 / 089-862666/ 019-8133673 (Betty Lee), 019-8437145 (Dewi) atau 019-8435848 (Joanna).

 ??  ?? RUMAH berkembar dua tingkat Palm Heights Phase 4 antara usaha Hap Seng mewujudkan kediaman ideal untuk penduduk Lahad Datu.
RUMAH berkembar dua tingkat Palm Heights Phase 4 antara usaha Hap Seng mewujudkan kediaman ideal untuk penduduk Lahad Datu.
 ??  ?? Ruang tetamu.
Ruang tetamu.
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia