Utusan Borneo (Sarawak)

MR.D.I.Y. adakan Promosi Poket Selamat 3 secara besar-besaran

-

KUALA LUMPUR: Syarikat pembekal barangan keperluan rumah terbesar di Malaysia MR.D.I.Y. akan mengadakan promosi besar-besaran bagi tahun 2017 dengan Promosi Poket Selamat 3.

Promosi ini dijangka mampu menarik lebih ramai pelanggan untuk membelibel­ah di semua cawangan MR.D.I.Y. kerana promosi ini menawarkan pelbagai barangan pada harga yang sangat menarik.

Promosi ini diadakan selari dengan strategi MR.D.I.Y. yang menawarkan pelbagai barang keperluan pada harga yang lebih murah.

Menarik tentang Promosi Poket Selamat 3 kali ini ialah tawaran barang promosi yang bermula pada harga 0.70 sen.

Promosi ini juga akan melibatkan 50 barang promosi dengan lebih daripada 20 barang berharga kurang daripada RM5.

Promosi yang dilakukan pada tahun ini juga akan melibatkan semua cawangan MR.D.I.Y. di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Selepas 12 tahun penubuhany­a di Malaysia, MR.D.I.Y. semakin agresif untuk mengembang­kan perniagaan­ya di seluruh Asia Pasifik dengan mengembang­kan perniagaan­ya di Thailand dan Brunei dan akan membuka cawanganya yang pertama di Indonesia tidak lama lagi.

MR.D.I.Y. sekarang mempunyai lebih daripada 340 cawangan yang beroperasi di Asia Pasifik dan menawarkan lebih daripada 20,000 jenis barang yang meliputi sembilan bahagian termasukla­h alat tulis, sukan, barang elektrik, mainan dan lain-lain.

Promosi Poket Selamat 3 akan bermula pada 1 sehingga 31 Ogos 2017 dan para pelanggan boleh menikmati pelbagai tawaran hebat sementara stok masih ada. Untuk maklumat lanjut mengenai MR.D.I.Y. anda boleh menghubung­i talian khidmat pelanggan 03 8961 1338 atau boleh pergi ke halaman Facebook Mr.D.I.Y.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia