Utusan Borneo (Sarawak)

Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved menang HWB Award

-

KUALA LUMPUR: Salah satu produk laris Jin Bin Group, Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved telah memenangi anugerah HWB Award – ubat herba selesema yang terbaik pada tahun 2017 daripada Watsons.

Jin Bin Group (HURIX’S) ditubuhkan pada tahun 1979 merupakan perintis yang menggunaka­n herba semula jadi untuk menghasilk­an ubat tradisiona­l, produk kesihatan, makanan dan minuman. Jin Bin Group telah mengembang­kan operasinya selama beberapa dekad dalam R&D, kualiti, teknologi yang moden dan penjenamaa­n.

Hurix’s merupakan jenama yang boleh dipercayai. Ia telah mencipta beberapa siri produk herba semula jadi.

Kapsul Hurix’s 600 Fluaway turut dinobatkan sebagai pemenang HWB Award daripada Watsons untuk tempoh tujuh tahun berturut-turut sejak 2010 hingga 2016.

Pada tahun 2017, salah satu produk Jin Bin Group yang terlaris, Kapsul Hurix’s 900 Flucold Improved telah membuktika­n kualiti yang terjamin dan ia memenangi anugerah HWB – ubat herba selesema yang terbaik daripada Watsons.

Secara langsungny­a, ia memberi inspirasi kepada Jin Bin Group untuk memajukan ke peringkat antarabang­sa, skala dan profesiona­l. Seterusnya, ia juga mengukuh dan meningkatk­an kepercayaa­n serta sokongan pengguna terhadap jenama Hurix’s.

Kapsul Hurix’s 900 F l u c o l d I mp r o v e d (MAL1610000­1TC) digunakan secara tradisiona­l untuk melegakan selesema, demam, panas badan dan sakit tekak. Ia tidak menyebabka­n mengantuk dan keletihan selepas makan. Anda boleh menjalanka­n akitiviti harian seperti biasa.

Jin Bin Group komited untuk menghasilk­an produk dan ubat- ubatan yang berkual i t i baik, sihat, semula jadi dan mempunyai nilai yang berpatutan.

Produk Hurix’s boleh didapati di stor rantaian, farmasi, kedai ubat, kedai jamu dan laman sesawang. Anda boleh juga menghubung­i 04-7725088 untuk maklumat lanjut.

Hurix’s, Menjaga Kesihatan Anda! Kami menyayangi dan mengambil berat kesihatan anda sekeluarga. KKLIU: 1736/2017 Ini adalah iklan produk tradisiona­l.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia