Utusan Borneo (Sarawak)

Dapat melihat masa depan dalam siri baharu TV3

-

PERNAHKAH anda menonton filem adiwira seperti X-Men yang memaparkan kisah watakwatak berkuasa luar biasa? Betul, itu hanyalah filem fantasi.

Namun baru-baru ini, terdapat hebahan bahawa pelakon jelita yang sedang meningkat naik iaitu Elvina Mohamad juga mempunyai kuasa aneh seperti watakwatak filem tersebut.

Usah terkejut, memang benar Elvina dikurniaka­n dengan kuasa luar biasa, tetapi kemampuan uniknya itu hanya wujud di dalam drama terbaharu lakonannya berjudul ‘Jojie Gigil’ yang sedang bersiaran di TV3 sejak 12 Ogos lepas.

Membariska­n pelakonpel­akon popular seperti Elvina Mohamad, Ben Amir, Syafnida Shuhaimi, Raja Azura, Syaffiq Sahli, Fana Azizan, Zaidi Omar dan ramai lagi, drama bersiri 20 episod ini juga merupakan sebuah terbitan Wiranusa Corporatio­n Sdn. Bhd. di bawah arahan saudara Zul Huzaimy Marzuki, dan ditayangka­n menerusi slot Dahlia pada setiap hari Jumaat hingga Ahad, jam 6.58 petang.

‘Jojie Gigil’ mengisahka­n seorang gadis bernama Jojie (Elvina Mohamad) yang merupakan anak perempuan kepada Kak Joyah (Raja Azura), seorang janda cantik dan popular dalam kalangan penduduk kawasan rumah mereka.

Meskipun Kak Joyah digemari orang ramai, tetapi anaknya Jojie kerap dibuli oleh pelajarpel­ajar lain di kolej kerana mempunyai cara pemakaian yang agak pelik.

Kak Joyah tidak peduli tentang persepsi orang lain terhadap Jojie dan dia menyayangi puterinya

 ??  ?? TURUT BERLAKON: Raja Azura turut membintang­i dalam drama ini sebagai Kak Joyah, seorang janda cantik dan popular yang juga ibu kepada watak Jojie lakonan
Elvina.
TURUT BERLAKON: Raja Azura turut membintang­i dalam drama ini sebagai Kak Joyah, seorang janda cantik dan popular yang juga ibu kepada watak Jojie lakonan Elvina.
 ??  ?? BEN AMIR
BEN AMIR
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia