Utusan Borneo (Sarawak)

KH Enterprise anjur jualan khas ulang tahun empat hari

-

perabot-perabot terpilih di premisnya itu.

Antara lain perabot yang dijual adalah untuk ruangan tamu, bilik tidur, ruang makan dan luar rumah termasuk kerusi enorgomik import buatan Norway turut dijual pada harga istimewa.

Turut dijual adalah pakej kombo meliputi set perabot ruang tamu dan ruang makan.

Premis Wee Hua Boo Trading Sdn Bhd terletak di Lot 102, Batu 2 1/2, Jalan Rock dan dibuka setiap hari Isnin sehingga Sabtu (9.30 pagi sehingga 9 malam) manakala Ahad bermula 9.30 pagi sehingga 4 petang.

Bagaimanap­un bersempena dengan jualan hebat itu hari ini, masa beroperasi di lanjutkan sehingga jam 6 petang.

Sebarang pertanyaan boleh diajukan ke talian 082-246 641. MIRI: Bersempena dengan sambutan ulang tahunnya yang ke-24, KH Enterprise (Miri) Sdn Bhd kini sedang menganjurk­an jualan istimewa khas selama empat hari bermula Khamis 4 Oktober yang akan berakhir hari ini (Ahad, 8 Oktober 2017).

Sepanjang tempoh ini, para pelanggan boleh mendapatka­n pelbagai produk perkakasan elektrik rumah terkini dengan diskaun hebat sehingga 50 peratus.

Selain itu, para pelanggan boleh mendapat rebat khas apabila mereka menukar beli (trade in) perkakasan elektrik lama mereka.

Sebagai wakil sah Samsung, KH Enterprise menawarkan televisyen LED terbaharu, pemain blu ray, sistem teater rumah, peti sejuk, mesin basuh dan pelbagai produk jenama Samsung yang lain yang dijual pada harga berpatutan sepanjang tempoh promosi tersebut.

Menurut jurucakap syarikat tersebut, jualan khas ini hanya dianjurkan setiap dua tahun sekali dan para pelanggan dinasihati mengambil peluang hari terakhir promosi iaitu hari ini ( Ahad, 8 Okt) untuk mendapat barangan elektrik yang mereka idamkan.

Terletak di Pusat Komersial Pelita di Miri, KH En- terprise mengkhusus dalam pelbagai peralatan elektrik rumah seperti pembersih vakum, ketuhar gelombang mikro, periuk nasi dan alatalat memasak, pemanas air bilik mandi, dapur memasak dan pelbagai lagi daripada jenama seperti Elba, Panasonic, Beko, Alpha, Cornell dan Philips.

Ia juga menyediaka­n perkhidmat­an pascapembe­lian seperti perkhidmat­an pembaikian dan penyelengg­araan.

Syarikat tersebut juga menyediaka­n perkhidmat­an penghantar­an ke rumah, dan untuk keterangan lanjut sila hubungi 085-416690.

 ??  ?? JUALAN ISTIMEWA KHAS: Pelbagai produk elektrik terkini di KH Enterprise yang terletak di Pusat Komersial Pelita, Miri.
JUALAN ISTIMEWA KHAS: Pelbagai produk elektrik terkini di KH Enterprise yang terletak di Pusat Komersial Pelita, Miri.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia