Utusan Borneo (Sarawak)

Body Dream Coco-S membakar lemak degil dengan pantas

-

OBESITI menjadi satu masalah besar bukan sahaja di kalangan lelaki mahupun wanita dewasa tetapi juga kepada kanak-kanak.

Secara faktanya, obesiti adalah satu penyakit yang kompleks dan berlaku apabila terdapat lemak berlebihan pada tubuh hingga menyebabka­n individu itu mengalami berat badan berlebihan.

Pesakit atau mereka yang mengalami obesiti berisiko mengundang penyakit lain seperti jantung koronori, lemah jantung, sakit sendi serta strok.

Menyedari bahaya itu, senaman memainkan peranan penting dalam proses menurunkan berat badan kepada individu berkaitan selain mampu mengurangk­an risiko namun tidak semua dapat meluangkan masa apatah lagi mereka yang sibuk dengan kerja.

Bagi mereka yang sibuk setiap hari dan tiada masa untuk bersenam tetapi mahu menurunkan berat badan, minuman Body Dream Coco-S mungkin penyelesai­annya.

Bukan sahaja tidak perlu bersenam malah mereka tidak perlu risau untuk berpantang makanan lain serta berlapar untuk menurunkan berat badan.

Ia kerana minuman Body Dream Coco-S ini diformulas­ikan dengan campuran bahan-bahan hebat yang mampu membakar lemak degil dengan pantas.

Stokis Body Dream Coco-S di Kuching, Sima berkata menariknya Body Dream Coco-S sesuai untuk semua peringkat umur dan ia adalah dibuat daripada 100 peratus bahan semula jadi.

“Minuman Body Dream Coco-S mampu menyelesai­kan masalah obesiti dengan memberikan kesan yang cepat dan pantas.

“Bagi yang mengambiln­ya, mereka tidak perlu menahan lapar serta tidak perlu bersenam secara drastik, dan kami menerima maklum balas positif daripada kebanyakan pelanggan kami yang berjaya mendapat berat badan ideal dalam tempoh yang singkat,” katanya ketika ditemui baru-baru ini.

Tambah Sima, menariknya minuman berkenaan, ia fokus untuk mengurangk­an lemak pada perut, paha, lengan dan muka dan mengandung­i Garcinia Cambogia yang berfungsi membakar lemak dengan pantas.

Yang paling penting minuman Body Dream Coco-S ini tanpa kesan sampingan, sekali minum kenyang sampai malam, badan lebih bertenaga selain meningkatk­an metabolism­e badan.

Menurut Sima, bagi mereka yang telah mencapai berat badan yang ideal selepas mengambil minuman, mereka boleh memilih untuk berhenti atau meneruskan pengambila­n.

“Dalam masa dua minggu akan dapat nampak hasilnya dan syaratnya mereka perlu minum sekurangku­rangnya 3 liter air kosong sehari.

“Ia juga sesuai bagi mereka yang obesiti dan tiada masa untuk bersenam kerana ia mengawal selera makan secara semula jadi,” katanya.

Sima berkata, pengambila­n hanya 1 sachet untuk sehari dan minum setiap pagi selepas sarapan dan ia sesuai untuk wanita dan lelaki selain ibu yang menyusukan anak.

Body Dream Coco-S berperisa coklat dan boleh diamalkan pesakit darah tinggi dan gastrik.

Bagi mereka yang mahu mendapatka­n minuman Body Dream Coco-S, anda boleh menghubung­i stokis-stokis di Kuching, iaitu Sima di talian 0175166919 atau Noryati di talian 0197351505.

Selain itu boleh menghubung­i Mimi (0128937717), Nor Aziza(0107607364), Sura Mel (0168961927) atau Sanuyah (0129015881).

 ??  ?? UNTUK ALBUM: Sima bergambar bersama stokis-stokis Body Dream Coco-S di Kuching.
UNTUK ALBUM: Sima bergambar bersama stokis-stokis Body Dream Coco-S di Kuching.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia