Utusan Borneo (Sarawak)

Kunjungi Slumberlan­d Fair di Wee Hua Boo Trading

-

KUCHING: Jangan lepaskan peluang untuk memiliki set tilam Slumberlan­d Ritz terkini yang boleh didapati sekarang di Slumberlan­d Fair di Wee Hua Boo (WHB) Trading Sdn Bhd dan akan berakhir pada 26 November ini.

WHB baru-baru ini telah melancarka­n model terbaharu siri tilam tersebut iaitu Slumberlan­d Ritz 3, Ritz 5 dan Ritz 7, hasil inspirasi keselesaan dan kemewahan yang terdapat di hotel-hotel.

Tilam Slumberlan­d Ritz didatangka­n khas dengan sistem anjal spring yang menyokong postur badan dengan katil premium yang tebal dan kental.

Bersempena dengan pameran tersebut, WHB menawarkan pakej dengan tiga jenis kerangka katil untuk dipilih mengikut kesesuaian dan cita rasa individu.

Pakej tersebut dijual dengan permulaan harga RM4,245 serta didatangka­n dengan diskaun 50 peratus.

Tambahan juga, terdapat hadiah lumayan untuk diberikan sepanjang tiga hari pameran tersebut.

Pada masa yang sama, selain daripada siri Slumberlan­d Ritz, WHB juga menawarkan pelbagai jenis set tilam ber- mula pada harga RM5,200.

Terdapat pelbagai set bilik tidur dengan gaya dan reka bentuk moden termasuk kerangka, almari pakaian, meja sisi katil dan meja solek.

WHB mulai beroperasi seawal jam 9.30 pagi sehingga 9 malam(Isnin sehingga Sabtu dan 9.30 pagi sehingga 4 petang pada Ahad.

Untuk keterangan lanjut sila layari WHB Furniture di laman sosial Facebook atau menelefon 082-246641.

 ??  ??
 ??  ?? PELBAGAI TAWARAN: Model Slumberlan­d Ritz 7 di WHB.
PELBAGAI TAWARAN: Model Slumberlan­d Ritz 7 di WHB.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia