Utusan Borneo (Sarawak)

KFC lancar KFC Zinger Cheezilla terbaharu

- Oleh Adriana Mroon Ambrosebro­se

KUALA LUMPUR: UR: KFC Malaysia melangelan­gkah setapak lagi i ke hadapan menerusi usi ciptaan burger r hebat terbaharu KFC Zinger C h e e z i l l a . Produk unik ini dibawakan khas untuk para pelanggan bagi mennjanjik­an pengalaman man makan yang benararben­ar memuaskan. n.

Burger gergasi KFC C Zinger Cheezilla ini menampilka­n kepingan keju mozarela yang disusun bersama filet ayam Zinger Hot & Spicy kegemaran ramai dengan limpahan sos keju mayonis KFC. Ia pasti membebaska­n diri dan selera sesiapa sahaja dengan kenikmatan­nya.

Naib Presiden Kanan KFC Malaysia Ling Mee Jiuan berkata, “Burger Zinger kami sememangny­a sudah terkenal apatah lagi dalam kalangan penggemar KFC. “Kini kami membawakan satu ciptaan burger yang tidak pernah diperkenal­kan sebelum ini. Zinger Cheezilla dibawakan khas buat mereka yang mengingink­an burger luar biasa yang dipenuhi sensasi keju dalam setiap gigitan. “D i s a m p i n g mengekalka­n ciri utama KFC iaitu ayam goreng, kami berinovasi dari semasa ke semasa supaya dapat membawakan yang terbaik menerusi menu kami. Zinger Cheezilla adalah sebuah lagi inovasi burger yang amat kami nanti-nantikan. Burger ini hanya boleh didapati dalam masa terhad sahaja. Jadi, jangan lupa untuk mencubanya sebelum terlambat,” katanya.

KFC Zinger Cheezilla boleh didapati secara ‘a la carte’ bermula dari RM13.50. Pelanggan juga boleh memilih hidangan lengkap dengan kombo KFC Zinger Cheezilla yang dihidangka­n bersama KFC Crispier Fries serta Pepsi baharu, dari RM16.90.

Dapatkan KFC Zinger Cheezilla di setiap restoran KFC di seluruh Malaysia dan KFC Delivery bermula dari 22 Mac 2018, sementara stok masih ada. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.kfc. com.my KUALA LUMPUR: Battersea Power Station Developmen­t Company ( BPSDC) semalam melancarka­n destinasi peruncitan serta riadah terbaharu London yang akan menempatka­n koleksi jenama British dan antarabang­sa dalam sebuah bangunan paling ikonik di dunia.

Syarikat itu dalam satu kenyataan berkata Ruang Turbin A, yang dibina pada tahun 1930- an, akan menempatka­n Premium Collection, jenama yang menggambar­kan keanggunan, kecanggiha­n dan gaya yang tidak akan lapuk, manakala Ruang Turbin B yang dibina pada 1950, akan menggabung­kan jenama- jenama kontempora­ri yang menampilka­n gaya yang lebih pelbagai serta muda.

Selepas disiapkan, Battersea Power Station akan menjadi destinasi membeli- belah yang ketiga terbesar di London.

BPSDC berkata, berjuta-juta orang akan melawat bekas stesen jana kuasa itu selepas ia dibuka pada 2020.

Timbalan Ketua Pegawai Eksekutif dan Ketua Pegawai Kewangan, Simon Murphy berkata penawaran runcit akan membentuk bahagian penting dalam destinasi London terbaharu itu.

“Bagi pihak pemegang saham Malaysia, kami tidak sabar- sabar untuk membuka sepenuhnya bangunan ikon ini kepada orang ramai buat pertama kali serta bagi tatapan generasi akan datang,” katanya.

Battersea Power Station dimiliki oleh konsortium pelabur Malaysia yang terdiri daripada Sime Darby Property Bhd, SP Setia Bhd dan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja.

Pengurusan pembanguna­n berkenaan dijalankan oleh BPSDC dari UK. — Bernama

 ?? — Gambar Bernama ?? BENTANG: Raja Arshad ketika berucap pada majlis penyerahan Anugerah Gemilang eKelas di Menara Maxis, semalam.
— Gambar Bernama BENTANG: Raja Arshad ketika berucap pada majlis penyerahan Anugerah Gemilang eKelas di Menara Maxis, semalam.
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia