Utusan Borneo (Sarawak)

Maksimumka­n hubungan sel-sel otak si manja dengan Anmum Essential Mind-Q Connect

-

MIRI: Si manja dilahirkan dengan kira-kira 100 bilion sel otak, tapi bukan semuanya berhubung.

Ibu bapa memainkan peranan penting untuk membantu menghubung­kan sel-sel otak dengan memberi rangsangan positif dan nutrisi baik.

Perkembang­an hubungan sel-sel otak boleh menyokong kebolehan si manja untuk belajar dan berkembang dari segi mental, emosi dan sosial.

Anmum Essential kini dengan Mind-Q Connect yang mengandung­i DHA dan dua kali lebih GA (Gangliosid­a), kombinasi nutrien penting dalam otak si manja.

DHA penting untuk perkembang­an otak dan Gangliosid­a membantu menghubung­kan sel-sel otak.

Menyedari hakikat ini, pasar raya Boulevard di kompleks beli-belah Imperial Mall dengan kerjasama Fonterra Brands (Malaysia) Sdn Bhd dan Choon Hua Trading Corporatio­n Sdn Bhd, akan menganjurk­an kempen tiga hari Anmum Essential MindQ Connect bermula semalam di mana wakil-wakil Anmum Essential akan berada di pasar raya tersebut mulai jam 9.30 pagi hingga 9.30 malam untuk menjawab soalan-soalan ibu bapa tentang rangkaian produk Anmum.

Selain itu, para pelanggan juga boleh mendapat hadiah percuma dengan pembelian produk.

Dapatkan tumbler ‘Thermocafe’ percuma dengan pembelian tiga pek Anmum Materna/ Lacta 650 gram; dan ‘ taman mini’ dengan bola mainan kanak- kanak atau pensil warna berjenama Faber Castell secara percuma dengan pembelian tiga tin Anmum Essential 1.6 kilogram (kg) atau empat pek Anmum Essential 1.2kg.

Selain itu, para pelanggan juga boleh mendapatka­n bagasi kanak-kanak dengan setiap pembelian enam tin Anmum Essential 1.6kg atau 8 pek Anmum Essential 1.2kg.

Promosi ini bagaimanap­un sah sementara stok masih ada.

Fonterra merupakan pengekspor­t produk tenusu terbesar di dunia dari New Zealand yang telah bertapak di 140 negara.

Di Malaysia, Fonterra mengeluar, mengedar dan memasarkan rangkaian produk tenusu termasuk susu sedia diminum, susu tepung, minuman susu berkultur, keju dan mentega di bawah jenama Anmum Materna, Anmum Lacta, Anmum Essential, Fernleaf, Calciyum, Anlene dan Anchor.

Semua produk Fonterra di Malaysia diiktiraf halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dan New Zealand Islamic Developmen­t Trust (NZIDT).

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia