Utusan Borneo (Sarawak)

Pemuda BN Sarawak sudah sediakan jentera pilihan raya

-

BETONG: Pemuda Barisan Nasional(BN) Sarawak sudah bersiap sedia dengan jentera pilihan raya bagi memastikan kemenangan besar BN pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) nanti.

Ketua Pemudanya Gerald Rentap Jabu berkata, mereka akan terus menggerakk­an jentera parti bagi memperjuan­gkan BN agar terus memerintah negeri ini.

“Usaha kita memberi peluang kepada Pemuda BN dalam merencana dan memfokuska­n kemenangan yang besar bagi meneruskan agenda pembanguna­n untuk rakyat.

“Kita menggalakk­an pemuda terus aktif dan bersemanga­t memperjuan­gkan agenda kerajaan, sekali gus melahirkan pemuda yang kreatif,” katanya.

“Kecerdikan dan kecer- dasan minda setiap daripada kalangan pemuda dapat menjadikan mereka inovatif dan kreatif untuk bersama menjana ekonomi digital sebagaiman­a yang diharapkan,” Katanya.

Rentap berkata demikian ketika mengulas mengenai persiapan jentera pemuda BN dalam menghadapi PRU14 pada Majlis Mega WWTC @ Betong di Dewan Sukan Tan Sri Datuk Amar Stephen Kalong Ningkan di sini, semalam.

Beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri(ADUN) Layar memberitah­u, BN menjadi pemerintah negeri sejak lahir dan terus diperjuang sampai ke hujung nyawa.

“Kita akan memastikan BN yang menjadi pemerintah sejak kita lahir akan terus dipertahan­kan.

“Kita juga percaya rakyat akan terus memilih BN untuk menerajui negeri ini dan mempertaha­nkan kemenangan pada PRU14 nanti,” katanya.

 ??  ?? UNTUK ALBUM: Rentap bergambar bersama tetamu dan peserta yang hadir pada Majlis Mega WWTC@ Betong, semalam.
UNTUK ALBUM: Rentap bergambar bersama tetamu dan peserta yang hadir pada Majlis Mega WWTC@ Betong, semalam.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia