Utusan Borneo (Sarawak)

CALON JURULATIH BAHARU MASIH DINILAI

- Oleh Harry Ilias

K U C H I N G : Presiden Persatuan Bola Sepak Sarawak ( FAS) Dato Posa Majais memberitah­u, p e r s a t u a n hanya akan m e n - gumumkan barisan kejurulati­han baharu selepas Mesyuarat Agung Dwitahunan (AGM) FAS 2018/2021 di Limbang. Menurut Posa, setakat ini pihaknya masih meneliti nama- nama calon jurulatih dan hanya akan dimuktamad­kan selepas perbincang­an kelak. Tegas beliau, FAS tidak mahu terburu- buru kerana mahu m e m i l i h calon terbaik dan berwibawa untuk membawa cabaran Sarawak pada musim depan.

“Kita masih dalam proses menilai calon- calon jurulatih yang ada dan hanya akan mengumumka­n nama mereka selepas AGM FAS 2018/2021 kelak,” katanya ketika dihubungi semalam.

Posa dalam satu kenyataan media baru-baru ini mengumumka­n pembubaran pemain, jurulatih dan pengurusan skuad Sarawak ekoran prestasi merudum pada musim ini.

Bagaimanap­un, nasib pengendali skuad senior kela- hiran Australia, Ian Andrew Gillan masih be belum u d dipupu tuskan.

A G M F A S 2018/ 2021 bagi memilih barisan san kepimpinan n baharu badan n induk itu akan berl a n g s u n g di Limbang pada 27 Oktober ini.

N a m a c a l o n - c a l o n y a n g a k a n bertanding untuk Kunjungi Croatia pada aksi UNL untuk tebus duka, cari pakar di posisi tengah yang menjadi bukti kegagalan England di Rusia merebut jawatan exco FAS akan a a d diketahui eta u esok.

Kita masih dalam proses menilai calon-calon jurulatih yang ada dan hanya akan kelak.” mengumumka­n nama mereka selepas AGM FAS 2018/2021 Dato Posa Majais Presiden FAS

 ??  ??
 ??  ?? POSA
POSA
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia