Utusan Borneo (Sarawak)

Nikmati ‘Mulan’, ‘Train to Busan Presents: Peninsula’, ‘Tenet’ di Astro

-

DENGAN penutupan sementara semua pawagam di seluruh negara, peminat filem masih boleh menikmati filem pecah panggung 2020 yang terhangat dari Hollywood, Asia dan tempatan termasuk ‘Mulan’, ‘Peninsula (Train To Busan)’, ‘Vanguard’, ‘Tenet’, ‘Upin & Ipin: Keris Siamang Tunggal’ dan banyak lagi, di Astro Best dan Astro First serta strim di On Demand dan di Astro GO.

Filem-filem terhangat 2020 di pawagam akan tersedia untuk disewa dan distrim bersama seisi keluarga dalam tempoh yang tidak terhad selama 48 jam, dari RM10 untuk setiap tajuk termasuk filem aksi langsung Hollywood, Mulan, yang diadaptasi dari filem animasi dengan nama yang sama, tentang kisah epik pahlawan legenda China, Hua Mulan yang terpaksa menyamar sebagai lelaki bagi menggantik­an tempat ayahnya yang sudah tua dalam pasukan tentera.

Filem arahan Niki Caro ini dibintangi oleh Liu Yifei, bersama Donnie Yen, Tzi Ma, Jason Scott Lee, Yoson An, Ron Yuan, Gong Li, dan Jet Li.

Turut tersedia adalah filem ‘Train To Busan Presents: Peninsula’ yang boleh distrim pada harga RM15 (48 jam) manakala gabungan khas Busan dan Peninsula pula boleh didapati pada harga RM18 (48 jam).

Filem ini adalah susulan filem terlaris, ‘Train to Busan’ yang mengisahka­n tentang Jung-seok, askar yang bebas dari tanah tandus berpenyaki­t mengembali­kan kengerian bila ditugaskan ke semenanjun­g yang dikuaranti­nkan bagi operasi rahsia dengan misi mendapatka­n semula trak terbiar di tengahteng­ah Seoul.

Ketika pasukannya terserempa­k dengan mangsa-mangsa terselamat, nyawa mereka bergantung pada sifat terbaik atau terburuk manusia.

Tonton lebih banyak lagi tajuk menarik di Astro First (saluran 480), On Demand dan Astro GO. Untuk pengalaman hiburan berterusan, dapatkan Astro Ultra Box bersama Broadband.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia