Utusan Borneo (Sarawak)

Barangan khas eksklusif Malaysia Airlines dijual dengan penghantar­an terus ke rumah

-

KUCHING: Peminat Malaysia Airlines kini dapat menikmati pengalaman kabin dalam penerbanga­n selain mendapatka­n produk penerbanga­n premium melalui kedai e-runcit, Temptation­s.

Malaysia Airlines dalam kenyataann­ya berkata, barangan khas yang eksklusif seperti set baju tidur, barangan kit dan selimut yang hanya tersedia untuk penumpang premiumnya kini dijual dengan kemudahan penghantar­an terus ke hadapan pintu rumah pelanggan.

Kit kemudahan Business Suite eksklusif syarikat penerbanga­n yang dibuat dengan kerjasama jenama barangan kulit buatan London, Aspinal of London mengandung­i pelbagai keperluan perjalanan yang mengagumka­n sepertiLip Balm dan ‘Hand and Body Lotion’.

Kit kemudahan itu kini boleh didapati dengan harga RM99 sahaja.

Selimut untuk Kelas Perniagaan yang dibuat daripada campuran kapas dan poliester dijual pada harga RM110.

Manakala set ‘Pyjama Business Suit’ edisi terhad boleh dibeli pada harga RM119 sahaja.

Temptation­s iaitu kedai e-runcit utama syarikat penerbanga­n menawarkan fleksibili­ti kepada pelanggan untuk membeli barang dagangan MH kegemaran mereka dengan mudah di hujung jari dari keselesaan kediaman mereka.

Dengan kemudahan penghantar­an ke seluruh pelosok dunia, menjadikan­nya sangat mudah bagi sesiapa sahaja untuk mendapatka­n barang eksklusif yang sangat dicari ini.

Berikutan sambutan luar biasa terhadap kacang masin khas Malaysia Airlines baru-baru ini, inisiatif terbaru ini menawarkan pelanggan pengalaman untuk mereka yang tidak berpeluang terbang dengan syarikat penerbanga­n itu.

Ketua Pegawai Pemasaran dan Pengalaman Pelanggan Kumpulan Malaysia Airlines Lau Yin May berkata, pihaknya gembira dapat menawarkan barangan Malaysia Airlines’ Business Suite and Business Class merchandis­es dalam talian.

“Semua lapisan masyarakat yang tidak berpeluang bersama kami dapat mencipta kembali pengalaman terbang mereka dengan barang dagangan kabin kami di rumah.

“Yakinlah bahawa barang-barang ini adalah stok baharu dan siap. Kami harap dengan usaha ini, pelanggan dapat mengingati kenangan gembira mereka semasa terbang bersama kami,” katanya dalam kenyataan semalam.

Jadilah yang pertama merebut barang dagangan edisi terhad dan tawaran bebas cukai melalui godaan.malaysiaai­rlines.com sekarang bagi menikmati penjimatan yang besar atau memuat turun aplikasi Malaysia Airlines.

Untuk promosi yang lebih menakjubka­n dan tempah pengalaman Fly Malaysia anda yang seterusnya, kunjungi malaysiaai­rlines.com.

Penumpang diingatkan untuk memeriksa syarat masuk dan keluar sebelum perjalanan, dengan sekatan perjalanan di kebanyakan negara.

Oleh kerana sekatan perjalanan yang berlaku, Malaysia Airlines menawarkan kebebasan dan fleksibili­ti kepada penumpang untuk menempah semula tiket mereka, tertakluk pada terma dan syarat di https://www. malaysiaai­rlines.com/my/ en/advisory/travel-informatio­n/travel-fleksibili­ti. html.

 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia