Utusan Borneo (Sarawak)

Maxis Digital Marketing Starter Kit bolehkan PKS jangkau ramai pelanggan

-

KUCHING: Maxis melancarka­n Digital Marketing Starter Kit, platform pemasaran digital serba lengkap yang membantu perniagaan menjangkau lebih banyak pelanggan dalam talian.

Direka untuk memperkasa­kan perniagaan yang baharu dalam e-dagang dan mereka yang tidak mempunyai pengalaman pemasaran digital, Digital Marketing Starter Kit adalah sebahagian daripada penawaran e-dagang dan Runcit Maxis.

Perniagaan yang berminat untuk meneroka ciri terbaru ini dapat menikmati percubaan percuma selama 30 hari sebagai permulaan.

Tempoh percubaan percuma memberikan kelonggara­n untuk membatalka­nnya pada bila-bila masa, tanpa menanggung kos atau bayaran tambahan.

Sebagai tambahan, Digital Marketing Starter Kit boleh dituntut di bawah

Geran Digitalisa­si SME.

“Ketua Amalan Perusahaan Maxis Claire Feathersto­ne berkata: “Meningkatk­an penggunaan digital bukanlah pilihan untuk PKS tetapi keperluan untuk bertahan dalam persekitar­an yang sangat kompetitif.

“Sudah bertahun kami menyokong segmen kritikal ini melalui penyelesai­an digital kami dan dengan sukacitany­a meneruskan komitmen dengan Digital Marketing Starter Kit kami.

“Platform ini pada dasarnya dapat membuka peluang baharu bagi mereka untuk menjadi bahagian penting daripada ekosistem digital yang berkembang pesat dan berkembang ke pasaran domestik bahkan antarabang­sa,” katanya.

Sebagai penyedia penyelesai­an teknologi oleh Kementeria­n Pembanguna­n Usahawan dan Koperasi (MEDAC) di bawah Geran Digitalisa­si SME, Maxis membolehka­n PKS menuntut hingga RM5,000 untuk mengambil pelbagai penyelesai­an digital daripada Maxis.

Maxis Business juga mempunyai SME Help Squad yang berdedikas­i untuk membimbing perniagaan di setiap langkah, menghasilk­an proses aplikasi yang lebih sederhana, lebih mudah dan memaksimum­kan peluang dana mereka.

Setelah didaftarka­n, PKS dapat mengakses platform latihan yang kaya dengan kandungan e-dagang dan Runcit Maxis serta mendapat akses ke webinar dan acara langsung kami dengan pemimpin pemikir industri dan rakan global.

Untuk mendaftar percubaan percuma selama 30 hari dan mengetahui bagaimana Digital Marketing Starter Kit dapat membantu PKS menjangkau khalayak baharu, lawati

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia