Utusan Borneo (Sarawak)

Teroka peluang menarik di The Wharf Condominiu­m Miri

Tawaran menarik sempena TBC tersedia untuk orang ramai yang berhasrat menyewa atau membeli hartanah tersebut

- Gerald Sim Ketua Jualan dan Pemasaran Serantau Interhill

KUCHING: Orang ramai yang berhasrat untuk menyewa atau membeli hartanah dijemput untuk meneroka peluang menarik yang ditawarkan oleh The Wharf Condominiu­m Miri.

The Wharf dilengkapi dengan kemudahan berkaitan gaya hidup seperti kolam renang, gimnasium, kemudahan BBQ dan taman yang disusun khas dilengkapi dengan pemandanga­n laut dan bandar yang mempesonak­an.

Mendapat jolokan sebagai vila di langit, The Wharf Condominiu­m ialah pembanguna­n oleh Interhill Property, cabang pembanguna­n hartanah Kumpulan Interhill.

Terletak di Pusat Komersial Waterfront Miri, pelbagai kemudahan dan kemudahan gaya hidup berada dalam jarak yang dekat.

The Wharf juga terletak berdekatan dengan hab runcit seperti Miri Times Square, Miri Marina dan pusat belibelah untuk kemudahan gaya hidup.

Ketua Jualan dan Pemasaran Serantau Interhill, Gerald Sim berkata tawaran menarik tersedia sempena perayaan Tahun Baharu Cina yang akan datang.

“Orang ramai yang berminat untuk menyewa The

Wharf boleh meneroka unit sedia untuk dipindahka­n. Unit-unit ini adalah yang dipegang oleh pemaju untuk disewa, dan tersedia untuk diduduki segera,” katanya.

Katanya lagi, suite kediaman yang serba lengkap antara 1,531 hingga 1,760 kaki persegi adalah ideal untuk disewa untuk kediaman keluarga oleh penduduk tempatan dan ekspatriat.

“The Wharf dilengkapi dengan kemudahan berkaitan gaya hidup seperti kolam renang, gimnasium, kemudahan BBQ dan taman yang disusun khas dilengkapi dengan pemandanga­n laut dan bandar yang mempesonak­an.

“Untuk kemudahan tambahan kepada penduduk, ia juga mempunyai tempat letak kereta berbilang tingkat, unit dengan dua ruang tempat letak kereta dan kawalan keselamata­n 24 jam.

“Malah, kami terus menerima minat yang mendalam terhadap penyewaan bukan sahaja daripada penduduk tempatan tetapi juga ekspatriat disebabkan cadangan ini, dilengkapi dengan lokasi strategik The Wharf,” ujarnya.

Pada masa ini, sewa bulanan The Wharfs adalah sehingga RM4,000. Ini menunjukka­n bahawa pasaran sewa di Miri adalah teguh dan pada masa yang sama menyerlah populariti The Wharf dalam pasaran sewa tempatan.

Bagi mereka yang berminat untuk membeli hartanah, Sim menasihatk­an supaya bertindak pantas kerana terdapat unit terhad yang telah dikeluarka­n oleh pemaju untuk dijual.

“Berbincang­lah dengan kami segera dan manfaatkan pakej lengkap kami yang berbeza yang memenuhi tahap kemampuan yang berbeza.

“Selain pakej ini, bagi pembeli yang membeli The Wharf antara sekarang hingga 29 Februari 2024, kami menawarkan hadiah menarik dengan setiap pembelian sebagai sebahagian daripada pakej istimewa CNY kami,” tambahnya.

Untuk butiran lanjut, sila layari laman web Wharf Condominiu­ms di https://thewharf.com.my/ atau hubungi

+60 14 929 6399 (Kelvin), +60 17 279 7388 (Ali) atau +60 12 535 7228 (Ann) untuk urusan penyewaan dan jualan.

Sebagai alternatif, anda boleh mengikuti Facebook atau Instagramn­ya mengenai tawaran terkini.

 ?? ?? STRATEGIK: The Wharf Condominiu­m Miri kini dibuka untuk disewa atau dibeli kepada komuniti.
STRATEGIK: The Wharf Condominiu­m Miri kini dibuka untuk disewa atau dibeli kepada komuniti.
 ?? ?? KEMUDAHAN: The Wharf Condominiu­m Miri dilengkapi dengan kemudahan kolam renang.
KEMUDAHAN: The Wharf Condominiu­m Miri dilengkapi dengan kemudahan kolam renang.
 ?? ?? BERKUALITI: Pemandanga­n dalaman unit The Wharf Condominiu­m Miri.
BERKUALITI: Pemandanga­n dalaman unit The Wharf Condominiu­m Miri.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia