Utusan Borneo (Sarawak)

Everrise mulakan TBC dengan pelancaran bazar besar di outlet BDC

-

KUCHING: Everrise, salah satu rangkaian pasar raya premium Malaysia Timur, bersedia untuk memulakan sambutan Tahun Baharu Cina (TBC) dengan pelancaran bazar besar di outlet BDC di sini, semalam.

Bazar yang dilancarka­n semalam dirasmikan beberapa tetamu termasuk Datuk Bandar Majlis Bandaraya Kuching Selatan (MBKS) Dato Wee Hong Seng, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Sentosa Wilfred Yap, wakil Kementeria­n Perdaganga­n Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Sarawak dan pihak pengurusan Everrise.

Majlis yang sama turut menyaksika­n penyerahan 70 pek Bakul Rahmah dan 130 pek sumbangan ulang tahun kepada Yap untuk Pusat Khidmat Kota Sentosa.

Menambahka­n lagi suasana perayaan, tarian singa dan naga yang menawan menyerikan acara itu, diikuti upacara tradisiona­l ‘Lou Sang’, melambangk­an tuah dan permulaan yang makmur.

Aktiviti promosi yang menarik menanti pengunjung, termasuk penampilan oleh God of Fortune, di mana pembelian minimum RM100 (tidak termasuk susu bayi) melayakkan pelanggan menikmati minuman segera untuk menebus barangan istimewa daripada Everrise dan jenama yang mengambil bahagian.

Di samping itu, Peraduan Photobooth akan mencabar pelanggan untuk melancarka­n kreativiti mereka, dengan gambar paling imaginatif untuk memenangi hadiah menarik.

Selain tawaran eksklusif ini, pelanggan yang menggunaka­n beg tenunan Everrise

semasa Bazar Tahun Baharu Cina juga akan menikmati promosi istimewa, termasuk Beli 1 Percuma 1 untuk biskut GPR Gold Butter dengan pembungkus­an bertemakan Tahun Baharu Cina pada harga RM29.90.

Selain itu, pelanggan boleh menambah beg tenunan bertema CNY ke dalam koleksi mereka pada harga promosi RM3.88 (harga asal: RM6.60).

Bazar Tahun Baharu Cina adalah bukti komitmen Everrise untuk menawarkan pengalaman membeli-belah barangan runcit premium.

Acara ini turut disokong oleh Program Jualan Rahmah (PJR) Kerajaan Madani, inisiatif Kementeria­n Perdaganga­n Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDN) Malaysia yang menyediaka­n penjimatan sehingga 30 peratus untuk keperluan harian.

Program itu bertujuan mengurangk­an kos sara hidup rakyat Malaysia dengan menawarkan barangan keperluan pada harga yang lebih rendah.

Penyertaan Everrise dalam program ini menunjukka­n dedikasiny­a untuk berkhidmat kepada masyarakat secara luas di Malaysia Timur.

Untuk maklumat lanjut mengenai Everrise dan cawangan baharunya di Taman Stutong Indah, sila layari www.everrise.com.my atau FB : myeverrise atau IG : everrise_supermarke­t.

 ?? ??
 ?? ??
 ?? ?? UCAPAN: Wee (lima kiri), Yap (lima kanan) bersama pihak pengurusan Everrise dan wakil KPDN Sarawak mengucapka­n selamat TBC selepas majlis.
UCAPAN: Wee (lima kiri), Yap (lima kanan) bersama pihak pengurusan Everrise dan wakil KPDN Sarawak mengucapka­n selamat TBC selepas majlis.
 ?? ?? BANYAK PILIHAN: Antara produk yang dijual di bazar TBC Everrise di outlet Everrise di BDC.
BANYAK PILIHAN: Antara produk yang dijual di bazar TBC Everrise di outlet Everrise di BDC.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia