Utusan Borneo (Sarawak)

Panasonic perkenal dua model seterika genggam terbaharu

-

KUALA LUMPUR: Panasonic Malaysia telah melancarka­n seterika genggam terkini dengan penampilan dua model hebat — NIGHF025WS­K (2 cara seterika + boleh dilipat) dan NI-GHD015WSK (tidak boleh dilipat).

Seterika ini direka dengan teliti dengan tumpuan kepada stim yang kuat, ciri-ciri yang mudah digunakan, dan reka bentuk minimalis, mencermink­an komitmen Panasonic terhadap inovasi dan kesederhan­aan.

Direka untuk menjadi rakan berguna dalam rutin gaya harian pelanggan, seterika genggam terbaharu Panasonic sangat sesuai untuk pengembara kerap, profesiona­l yang sibuk, atau individu yang sentiasa bergerak. Seterika genggam ini menyederha­nakan proses menseterik­a pakaian tanpa usaha yang berlebihan, di mana-mana dan pada bilabila masa.

Pengarah Urusan Panasonic Malaysia Keisuke Nishida menekankan bahawa seterika genggam terbaharu ini mencermink­an komitmen Panasonic untuk meningkatk­an kehidupan harian pelanggan dan kesejahter­aan holistik mereka.

Beliau berkata: “Kami memahami bahawa pengguna zaman sekarang sentiasa sibuk, dan mereka memerlukan produk yang menyelaras­kan gaya hidup moden mereka yang padat. Produk ini mempunyai tiga faktor utama — keselesaan, kesederhan­aan, dan kecekapan — sebagai sebahagian daripada reka bentuk dan kegunaan yang teliti. Kami ber

semangat mengenai produk ini, dan kami yakin ia akan mendefinis­ikan semula cara rakyat Malaysia menjaga pakaian dengan menawarkan penyelesai­an yang padat, mudah, dan cekap.”

Ciri-ciri utama seterika genggam terbaharu ini adalah seperti berikut:

“Steam and Go” dengan Keselesaan. Selamat tinggal kepada seterika tradisiona­l yang besar dan papan seterika. Kedua-dua model NIGHF025WS­K dan NI-GHD015WSK dengan mudah menyegarka­n pakaian dengan usaha yang minimum dan keselesaan maksimum”.

“Model NI-GHF025WSK, yang boleh dilipat dengan Soleplat Titanium, menawarkan dua cara seterika: stim dan kering. Sementara itu,

model NI-GHD015WSK, yang mempunyai panel Plastotype, sesuai untuk fabrik yang halus.

Seterika Cepat, Tanpa Masalah, dan Lancar. Keduadua model menawarkan Penyalaan Pantas yang membolehka­n pengguna mula menseterik­a pakaian dalam masa hanya 30 saat untuk model NI-GHF025WSK dan 20 saat untuk model NI-GHD015WSK dengan kuasa stim 1300W sehingga 21g/min.

Tetap Segar dan Bersih. Ciri unik dalam kedua-dua model ini ialah keupayaan mereka untuk melembapka­n 99.99 peratus daripada tungau dan bakteria. Ini menjadikan seterika genggam Panasonic ini sebagai alat serba guna yang sesuai untuk

digunakan pada mainan lembut, bantal, dan pakaian yang disimpan lama dalam almari. Ia secara selamat “menghilang­kan” bakteria, memanjangk­an jangka hayat barang-barang yang dibuat daripada kain.

Seterika genggam terbaharu ini boleh didapati di semua kedai dalam talian dan fizikal rasmi Panasonic, serta pengedar rasmi. Harga runcit adalah RM299 untuk model NI-GHF025WSK dan RM179 untuk model NI-GHD015WSK.

Untuk maklumat lanjut mengenai seterika genggam Panasonic, sila layari laman web rasmi Panasonic https://www.panasonic.com/ my/consumer/home-appliance/iron/garment-steamer. html

 ?? ?? BAHARU: Keisuke Nishida dan Pengurus Besar Pemasaran Alat Rumah Panasonic Malaysia Shinichi Tsuda melancarka­n seterika genggam terkini.
BAHARU: Keisuke Nishida dan Pengurus Besar Pemasaran Alat Rumah Panasonic Malaysia Shinichi Tsuda melancarka­n seterika genggam terkini.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia