Utusan Borneo (Sarawak)

Jualan Mega Tahun Baru EMTOP tawar diskaun 50 peratus untuk lebih 100 perkakasan berkualiti

- Oleh Harshini Anantha Rao

KUALA LUMPUR: EMTOP, jenama perkakas antarabang­sa yang terkenal, menyambut tahun baharu dengan Jualan Mega Tahun Baru yang menawarkan lebih 100 perkakasan pada harga menarik dengan potongan 50 peratus.

Berlangsun­g dari 1 Januari hingga 29 Februari 2024, jualan EMTOP ini adalah acara yang wajib dihadiri oleh peminat DIY, pembina profesiona­l dan tukang yang ingin mendapatka­n penjimatan yang signifikan pada perkakas berkualiti tinggi.

Tawaran separuh harga EMTOP merangkumi pelbagai jenis perkakas berkuasa, termasuk kunci impak lithium-ion yang kini berharga RM415 (harga asal RM830), bor impak pada harga RM105 setiap satu (harga asal RM210), peniup lithium-ion ditawarkan pada RM230 setiap satu (harga asal RM460), dan pistol panas pada harga RM85 setiap satu (harga asal RM170).

Jualan ini melibatkan pelbagai perkakasan yang termasuk perkakas berkuasa, aksesori, peralatan, perkakas udara, perkakas taman, perkakas tangan, perkakas ukur, pam air, dan banyak lagi.

Terokai senarai penuh di https://www.mrdiy.com. my/default/emtop.

Berbicara tentang inisiatif ini, Ketua Pemasaran Kumpulan MR D.I.Y. Alex Goh menyatakan: “Sambut tahun baharu ini, ramai individu sedang memperbaha­rui rumah atau premis perniagaan mereka, termasuk meningkatk­an kotak perkakas mereka.

Sebagai peniaga, kami memahami cabaran yang dihadapi pelanggan kami, terutamany­a dalam mencari perkakasan yang terjangkau.

“Melalui inisiatif jualan tahun baharu, kami mahu menangani kebimbanga­n ini dengan menyediaka­n nilai tambah kepada pelanggan kami, membolehka­n mereka menjimatka­n ringgit mereka lebih banyak dengan diskaun setengah harga yang tidak dapat ditolak pada lebih 100 produk perkakasan”.

“Kini, semua orang boleh meningkatk­an perkakasan mereka, terlibat dalam projek DIY, dan menikmati penjimatan yang besar.”

Pada April 2023, Kumpulan MR D.I.Y. membuka kedai EMTOP pertama sebagai peneraju francais utama EMTOP di Malaysia.

Kini dengan enam lokasi di Lembah Klang, EMTOP jenama yang diiktiraf secara global di 80 negara, menawarkan lebih 1,000 produk perkakasan berkualiti, termasuk perkakas berkuasa dan aksesori, dengan ciri unik: bateri standard yang digunakan di lebih 100 perkakas, menyediaka­n keselesaan dan kecekapan untuk pengguna.

Untuk maklumat lanjut mengenai EMTOP dan aktiviti pelancaran­nya, lawati laman web EMTOP di emtop.com/my, dan ikuti saluran media sosialnya di Facebook dan Instagram.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai MR D.I.Y., lawati laman web MR D.I.Y. di mrdiy.com, platform e-dagang mrdiy. com.my, dan saluran media sosialnya di Facebook dan Instagram.

 ?? ?? TAWARAN HEBAT: EMTOP menawarkan diskaun 50 peratus untuk lebih 100 produk perkakasan sempena Jualan Mega Tahun Baru EMTOP.
TAWARAN HEBAT: EMTOP menawarkan diskaun 50 peratus untuk lebih 100 produk perkakasan sempena Jualan Mega Tahun Baru EMTOP.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia