Utusan Borneo (Sarawak)

MR D.I.Y. tawar pelbagai pilihan keperluan ‘Kembali ke Sekolah’

- Oleh Harshini Anantha Rao

MR D.I.Y. Group (M) Berhad (MR D.I.Y.) menawarkan pelbagai pilihan keperluan ‘Kembali ke Sekolah’ yang mampu dimiliki dengan ‘Harga Sentiasa Rendah’ menjelang pembukaan penggal baharu persekolah­an bulan depan.

Bermula 15 Februari hingga 15 Mac 2024, inisiatif ‘Kembali ke Sekolah’ menampilka­n pelbagai keperluan sekolah dengan diskaun sehingga 30 peratus.

Item yang mendapat diskaun termasuk pembawa serbaguna seperti beg bahu, beg tangan dan beg punggung serta pelbagai alat tulis termasuk pensel berwarna, set pensel, pen gel, penyorot, pita pembetulan, kotak pensel, stik gam, nota lekap, buku latihan, fail dan kalkulator saintifik.

Ketua Pemasaran MR D.I.Y. Alex Goh berkata, sebagai seorang bapa, beliau faham setiap ibu bapa mengingink­an yang terbaik untuk anak-anak mereka, termasuk permulaan sekolah yang bebas stres.

“Inisiatif ‘Kembali ke Sekolah’ MR D.I.Y. bertujuan menawarkan bekalan sekolah berkualiti yang mesra dompet untuk meringanka­n beban ibu bapa.

“Pada akhirnya, kami berusaha untuk memberikan lebih daripada nilai sematamata, kami mahu ibu bapa yakin menghantar anak-anak mereka ke hari pertama sekolah dengan keyakinan bahawa kami telah membantu melengkapk­an anak-anak mereka dengan segala yang mereka perlukan. Itulah pengalaman yang kami cuba untuk berikan,” katanya.

Item lain dalam tawaran ‘Kembali ke Sekolah’ termasuk kasut sekolah hitam pada harga RM10.90 sepasang (Harga Biasa (HB): RM15.90), stokin hitam antara RM1.90 dan RM2.50 sepasang (HB: RM2.10-RM3.30) dan botol air pada harga RM9.90 setiap satu (HB: RM12.70RM14.50).

Selain itu, kedai MR DOLLAR juga menawarkan pelbagai snek lazat pada harga yang berpatutan, sesuai untuk makan ringan di sekolah.

Rakyat Malaysia boleh membeli pelbagai produk ‘Kembali ke Sekolah’ di kedaikedai MR. D.I.Y. di seluruh negara.

Untuk maklumat lanjut mengenai MR D.I.Y., layari mrdiy.com, platform e-dagang, mrdiy.com.my, Facebook dan Instagram.

 ?? ?? PELBAGAI PILIHAN: MR D.I.Y. memastikan keperluan‘Kembali ke Sekolah’terjamin dengan‘Harga Sentiasa Rendah’ di seluruh negara.
PELBAGAI PILIHAN: MR D.I.Y. memastikan keperluan‘Kembali ke Sekolah’terjamin dengan‘Harga Sentiasa Rendah’ di seluruh negara.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia