Utusan Borneo (Sarawak)

SHOSA adakan perjumpaan tahunan pada 30 Mac ini

-

Persatuan Bekas Pelajar SM Sacred Heart (SHOSA) akan berkumpul di Hotel Kingwood pada 30 Mac ini untuk perjumpaan tahunan mereka.

Seperti tahun-tahun sebelumnya, perjumpaan itu juga akan menjemput bekas pelajar sekolah jiran mereka SMK St Elizabeth.

Pengerusi penganjur untuk Reunion 2024 Bill Leong berkata, acara itu menjanjika­n malam nostalgia, persahabat­an dan kenangan terindah ketika bekas pelajar berkumpul untuk meraikan ikatan kekal yang terjalin semasa zaman persekolah­an mereka.

Perjumpaan itu turut menjemput semua alumni SM Sacred Heart untuk berkumpul dan berhubung semula dengan rakan sekelas, mengimbau kenangan untuk dikongsika­n dan menghidupk­an semula semangat setia kawan yang mentakrifk­an komuniti Sacred Heart.

Dengan sejarah yang kaya dan warisan kecemerlan­gan, Sekolah Sacred Heart telah melahirkan individu cemerlang yang telah membuat sumbangan besar dalam pelbagai bidang, baik di peringkat tempatan mahupun global.

Selain berhubung semula dengan rakan sekelas dan mereka dari kumpulan lain, ia juga merupakan peluang untuk bertemu dan berterima kasih kepada guru yang memberi inspirasi dan membimbing mereka sepanjang perjalanan akademik

mereka.

Di sebalik aspek sentimenta­l, perjumpaan semula itu juga merupakan peluang rangkaian yang sangat baik, membolehka­n alumni berhubung dengan individu yang berkongsi latar belakang yang sama dan menjalin hubungan profesiona­l.

Alumni yang berminat untuk menghadiri perjumpaan tahunan boleh menghubung­i rakan seangkatan mereka yang berada dalam SHS Pack Leaders WhatsApp Chatgroup atau menghubung­i SHOSA melalui https:// sacredhear­t.com.my/main/ contact-us/ atau secretary@ sacredhear­t.com.

Tiket berharga RM100 seorang dan sehingga kini lebih 300 orang telah mengesahka­n kehadiran mereka.

Persatuan bekas pelajar sentiasa berdedikas­i untuk memupuk semangat kemasyarak­atan yang kuat dalam kalangan bekas pelajar SM Sacred Heart.

Melalui pelbagai acara dan inisiatif, persatuan itu berhasrat untuk menyediaka­n platform untuk alumni berhubung, bekerjasam­a dan menyumbang kepada kejayaan dan pertumbuha­n berterusan sekolah.

 ?? ?? JUMPA LAGI: Leong (berdiri kanan) bersama pemegang jawatan SHOSA selepas mempengeru­sikan mesyuarat jawatankua­sa penganjur.
JUMPA LAGI: Leong (berdiri kanan) bersama pemegang jawatan SHOSA selepas mempengeru­sikan mesyuarat jawatankua­sa penganjur.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia